Technické údaje...

                                                             Motor
Motor ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení vzduchem
Vrtání Ø 38 mm
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm3
Kompresní poměr 6,6 : 1
Největší výkon 1,5k (1,1 kW)/5000 ot/min.
Rozvod pístem
Mazání směs 20 : 1
Karburátor Jikov 2912, jednoduchý tlumič a čistič sání
Zapalování setrvačníkový magnet PAL
Zapalovací cívka 6 V
Zapalovací svíčka PAL 14–5 RZ
Předstih zážehu 2,8–3,1 mm
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm
                                         Převodové ústrojí
Převodovka třístupňová
Primární převod válečkovým řetězem 2,43 : 1
Sekundární převod válečkovým řetězem 4,23: 1
Spojka lamelová v olejové lázni
Podvozek
Řazení nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice kyvná vidlice s centrální pružinou, zdvih propružení 50 mm
Brzda vpředu bubnová jednostranná, Ø 100 mm
Brzda vzadu bubnová jednostranná, Ø 100 mm
Objem palivové nádrže 3,5 l
Spotřeba oleje 1 : 25
Přední kolo drátové na ocelovém ráfku, 16"
Zadní kolo drátové na ocelovém ráfku, 16"
Pneu 2,50×16"
                                    Rozměry a hmotnosti
Rozvor 1165 mm
Celková šířka 600 mm
Maximální výška 936 mm
Celková délka 1770 mm
Světlost 144 mm
Hmotnost 54 kg
Užitečná hmotnost 130 kg
Výkony
Největší rychlost 45 km/h
Největší stoupavost 32 %
Průměrná spotřeba paliva 1,5l/100 km
                                                           Výroba
Výroba 1955 – 1958

 

Kontakt